תרגום טכני מאנגלית לעברית

תרגום טכני מאנגלית לעברית, מפרטים של עגורנים וכננות

במאה האחרונה ניתן לראות שינויים והתפתחויות משמעותיים ביותר כמעט בכל תחום של החיים האנושיים – החל מטלפונים ניידים, מכשירים חכמים, וכדומה, וכלה בתחומי התרבות, הפנאי, ועוד.
אחד התחומים שלא פסח עליהם אותו שינוי הוא תחום הבניה – גם בו, עם השנים, הומצאו מכונות ופתרונות חדשניים שמקלים משמעותית על בנייתם של בניינים ובתים, כאשר אחד המרכזיים שבהם הוא העגורן.

תרגום טכני מאנגלית לעברית

העגורן – מהו?

העגורן מאפשר להרים משאות כבדים לגובה בקלות רבה – ובכך, הוא מסייע משמעותית בבנייתם של בניינים גבוהים.
העגורן עושה זאת על פי רוב באמצעות כננת, המחוברת לחלקו האנכי, המאפשרת להצמיד אליה את הדבר אותו אנחנו רוצים להרים, ולהעלותו כמעט עד לגובה העגורן.
יתרונו המשמעותי של העגורן הוא העובדה שהוא נוח יחסית להרכבה במקום העבודה, לפירוק, ולהעברה ממקום למקום, ולאחר הרכבה קלה זו הוא מקל באופן מורגש מאוד את הבניה.

מהו הדבר החשוב ביותר לעשות בעת שבוחרים עגורן או כננת?

עם זאת, יתכן שפתחתם את המפרט – וחשכו עיניכם! רוב העגורנים והכננות מיוצרים בחו"ל, בארצות שאינן דוברות עברית, ולכן סביר מאוד להניח שאם התחלתם לקרוא את המפרט – מהר מאוד הבנתם שהוא באנגלית! לא זו אף זו, לא מדובר באנגלית רגילה, מדוברת, אלא באנגלית טכנית ומסובכת, שאפילו המנוסים ביותר בתחום לא תמיד מכירים.
אז מה נעשה? איך נדע האם המכשיר שאנחנו רוצים לקנות מתאים לנו?

בעת בחירת העגורן או הכננת שאנחנו מצמידים אליו, או אפילו בעת בחירת כננת שאינה קשור לעגורן, אלא נדרשת לנו בנפרד – הדבר החשוב ביותר שאנחנו צריכים לבדוק הוא ההתאמה של הכלי שאנחנו בוחרים לעבודה שאנחנו מבקשים לעשות.
לא כל עגורן ולא כל כננת יכולים להרים משאות במשקל מאוד גדול – ויש מגבלות שונות לכל סוגי המכשירים שחשוב שנדע לפני שאנחנו רוכשים אותם.
זאת, כדי שהמכשיר אכן יוכל לבצע את העבודה שלשמה רכשנו אותו.
את כל המידע הזה – ניתן למצוא במפרט הטכני של העגורן או הכננת.

בדיוק בשביל זה – קיימים שירותי תרגום טכני של מפרטים! מתרגמי המפרטים מומחים הן לאנגלית באופן כללי והן באנגלית הטכנית והספציפית המופיעה במפרט הטכני – ויוכלו לתרגם לכם במהירות וביעילות את המפרט – כך שתוכלו לקרוא אותו לדעת – האם העגורן מתאים לכם? האם הכננת תואמת את הצורך שלכם?

♥ אז אם חיפשתם בגוגל, תרגום טכני מאנגלית לעברית, הגעתם למקום הנכון! לעוד כתבות לחצו כאן!