הבית שלי - מבצעים על מוצרים לעיצוב הבית
מכון פוליגרף ומהימנות2020-03-23T02:21:22+02:00

בדיקת פוליגרף ומהימנות

פוליגרף הינו מכשיר מתקדם אשר מסייע באבחון שקרים,  בהליך בדיקת פוליגרף מתורגמות תגובות פיזיולוגיות של הנבדק (אשר מחובר למכשיר) כאמירות אמתיות או שקריות.
מכשיר הפוליגרף נמצא עמנו כבר שנים רבות וכיום, נהוג להשתמש בו למגוון רחב של מטרות ובין היתר: לפרטיים ובעיקר, לצורך גילוי בגידות, לחברות ועסקים – בהליך קבלת עובדים לחברה, לצורך, בדיקת מהימנות של עובדים חדשים וותיקים, בהליך קבלת חוות ממומחים ולמטרות רבות נוספות.

בניגוד למה שרבים אולי חושבים, בדיקת פוליגרף מצריכה מיומנות רבה מצד אנשי המקצוע המבצעים אותה, מכיוון שהיא מורכבת משלבים שונים, כאשר לכל אחד מהשלבים יש חשיבות והשפעה על טיב עבודת המכונה.
כאשר בין שלבי בדיקת הפוליגרף: ניסוח השאלות אשר יתבססו על חומר הרקע לגבי הנבדק ולגבי מטרת הבדיקה.
שיחה מקיפה עם הנבדק אשר ייעודה לבחון אם הוא כשיר לעבור את הבדיקה.
השלב הבא, יהיה כאמור, שלב הבדיקה עצמה, כאשר במהלכה, יתבקש הנבדק להשיב על שאלות בשלילה או בחיוב והשלב האחרון, יהיה כמובן, ניתוח של ממצאים הבדיקה.
מכיוון שבכדי ליהנות מתוצאות בדיקת פוליגרף מהימנות, קיימת חשיבות לא להתפשר על פחות מאנשי מקצוע מנוסים בתחום ובמקום הזה בדיוק, חברתינו נכנסת לתמונה.
אם אתם מעוניינים בבדיקת פוליגרף מכל סיבה ועבור כל מטרה, מוזמנים ליצור קשר וליהנות מייעוץ מקדים לגבי שירות בדיקת פוליגרף וכל מה שהוא טומן בחובו. 

עסקים נבחרים בתחום בדיקות פוליגרף

דילוג לתוכן