פרגולות אלומיניום או ברזל – זאת השאלה!

פרגולת אלומיניום

הצבה של פרגולה בחלל החצר, המרפסת או הגינה היא בהחלט צעד נבון שיש בו בכדי לשדרג את איכות החיים של בני הבית.
מדובר שלא בכדי באחד מאמצעי ההצללה האופטימליים שיש בהם בכדי להעניק מענה אידיאלי בכל עונות השנה. בנוסף, זהו אלמנט עיצובי ראשון במעלה המספק תוספת מלאה בסטייל למרחב הביתי בשילוב עם צבעים ומרקמים שונים.

יחד עם זאת, אחת השאלות שמעסיקות פעם אחר פעם לקוחות המעוניינים לרכוש פרגולה היא באשר לבחירה בחומר הגלם ממנו היא תורכב – אלומיניום או ברזל?

ובכן, המאמר שלפניכם שוטח כמה מהמאפיינים הבולטים של כל חומר, במטרה להקל עליכם את תהליך הבחירה ולהציב בצורה טובה יותר על כף המאזניים את היתרונות מול החסרונות של כל אחד מהם.

פרגולות אלומיניום – עמידות היא שם המשחק

מבחינת עמידות ותחזוקה שוטפת, הרי שפרגולות אלומיניום זוכות ליתרון משמעותי.
הן אינן תופסות חלודה, מתמודדות היטב מול כל תנאי אקלים, לרבות אחוזי לחות גבוהים, קרינת שמש ישירה או מליחות, ומשכך הוכחו כחזקות במיוחד לאורך שנים.
על אף מחירם ההתחלתי הגבוה יותר של פרגולות אלו (לעיתים אף בפער של מאות שקלים למ"ר) בטווח הרחוק מדובר בהחלט בהשקעה מצוינת שתעניק לבני הבית פרגולה בסטנדרט מצוין למשך 10 שנים ואף מעבר לכך.

יתרה מכך, יתרון נוסף בבחירת פרגולות אלומיניום הוא אפשרות לשלב בתוכן מנוע חשמלי, כך שניתן יהיה להשתמש בו בצורה הדרגתית בהתאם לעונות השנה. 

פרגולות ברזל – גמישות לכל מטרה 

אלומיניום כידוע הינה מתכת קלה, אולם כאשר מדובר על פרגולות ברזל, הכוונה היא בעצם לשלד הפרגולה אשר מורכב ממתכת או ברזל.
פרגולות אלו הוכחו במרוצת השנים כידידותיות למשתמש, שכן הן יוצרות פינות מוצלות בעלות חזות מרשימה שקשה להתעלם ממנה ומותאמות בצורה מושלמת לחלל הקיים יחד עם מראה יוקרתי ומעודן.
* פתרון מצוין לווילות הוא חדר שמש – קונסטרוקציה סגורה מברזל בשילוב חלונות בלגיים מעוצבים.

גמלון פתרונות הצללה מאלומיניום גאה לשמש כחברה מובילה בעלת ניסיון ללא עוררין בתחום פרגולות האלומיניום בישראל.
באמצעות צוות המומחים שברשותנו נשמח ללוות אתכם לאורך כל התהליך, החל משלב הייעוץ והתאמת הפרגולה על פי צורך מוגדר, דרך בחירת חומרי הגלם ועד להתקנה מקצועית ומהירה בבית הלקוח.

קראו עוד על עיצוב חוץ ⇐